السلام عليكم

cerita lama :)

saya harap saya nora :)

Nak tanye ni , sape yg teringin nak ambik alih tempat  
NORA ELENA ?
* tibe tibe saya angkat tangan sorang sorang .
Haish....soalan bodoh yang di tanya . 


Bayangkan , sape yang x nak suami sebaik SETH TAN * name dye macam SET*N ka ? hehe . ok2 , back to the point . Seth memang seorang yang bertanggungjawab ( walaupun ianya sekadar lakonan ) tetapi Seth berjaya memikat hati setiap wanita yang menonton drama bersiri ni . Kalau Seth ( Aaron ) tak de pengalaman , how come dye boleh hasilkan lakonan yang menjadi . 

Bermakna , di luar bidang lakonan juga , Seth ( Aaron ) adalah seorang suami yang mithali .




dush ! *lempang pipi sendiri .
WOI ! APAHAL MAEN LEMPANG LEMPANG NI !
gelak lah ! i tak kesah ~

k la , lg saya syiok menulis , lagi tula saya gila bayang dengan Seth (Aaron ) tu.

btw , nak share something ni . bapak saudara aku kat seremban ( pak ujil ) ni siap bagi name manje lgi kat Seth (Aaron ) nak tau ?? haaaa ! name manje dye DAK ARON . simple gitu .hahaha 
 * haaa , market eko pak ujil ,den sebut sebut namo eko dalam blog ~ 


Ni le bapak sdaro den . adek bapak den .suke ati yo pak sdaro den ni poyi bagi namo manjo kek DAK ARON den . haha

ok la :) 

THE END 
*xtau penyudahan cerita langsung -.-'




No comments:

 
Jom Terbang!